Koordynator ds. dostępności
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- wykonanie inwentaryzacji obiektów budowalnych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia dostępności,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie
z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, - monitorowanie działalności Urzędu Gminy Bałtów, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawienie Wójtowi Gminy Bałtów bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Kontakt
Donata Majewska
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy w Bałtowie
tel. 41 264 10 08 wew. 26
e-mail: majewska.donata@gminabaltow.pl
Załączniki
- Zarzadzenie_125_2020 (415.31 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Bałtów |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-10-21 |
Data publikacji: | 2020-10-21 |
Osoba sporządzająca dokument: | pp |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 2803 |